Friday 24 August 2012

Movie Time

          Masa ini aku sedang menunggu dua movie, iaitu Resident Evil 5 and Twilight Saga : Breaking Dawn Part 2. Yang keluar dulu Resident Evil 5, kali ini watak game yang ku tunggu-tunggu akhirnya muncul di dalam movie, Leon S.Kennedy, watak yang aku rasa paling cool.. Malah watak Jill Valentine dan Carlos Oliviera juga kembali. Tapi sayang sekali watak Claire and Chris Redfield tidak akan muncul untuk filem kelima ini. Kalau ada confirm gempak sebab semua hero game ada. Jalan ceritanya masih lagi misteri tetapi memandangkan pengarah sama, so aku rasa jalan ceritanya confirm best kot haha.. So sama-sama laa kita nantikan..


          Kalau sebut cerita latest yang aku tengok, hmm Expendable 2. Komen aku.. TERBAIK.. Jalan ceritanya memang best, tapi aku agak kecewa dengan endingnya sebab watak jahat tu senang je kalah.. tak sengit sangat berlawan sedangkan Van Dammeyang pegang watak tu.. And kecewa juga watak Jet Li muncul di awal cerita jak.. Tetapi yang best Arnold banyak muncul kali ini, malah bertarung sekali.. Itu laa yang best haha.. Hopefully kalau adayang ketiga harap diorang bawak Jackie Chan skali msuk and biar orang muda pula jadi penjahat besar.. Tom Cruise dengan Brad Pitt ke hahaha..


          Another movie is Universal Soldier 4, aku baru tahu.. Yang tu pun aku nak tengok.. Van Damme dan Lundgreen kembali hahaha.. sedar tak sedar aku taip dalam BM, x kisah laa aku pun blog kan haha.. So I'll be back again ~

No comments:

Post a Comment